Tuesday, August 25, 2009

在一夜间...突然发生了很多事....
一个决定....也许改变了我的一生......
当时我做的这个决定是否对的呢?!

现在我该怎么办好呢?
我的前途好蒙哦!!!
我的梦想好像离我越来越远了。。。。

难道我这样的盼望,我这样的梦想.....是不可能实现的吗??!!
当时我真的很想放弃了....但我想....这不是一个普通的梦想.....
若我以后想回头.....我一定会后悔的!!
为了不让我后悔一辈子....我决定....无论我会遇到多少的困难....别人怎么看我,怎么讲我...泼冷水....我都不怕....我要坚强...坚强走下去!!!
我相信我可以的!!不要因为一时的困难而放弃我那么大的梦想!!!

4 comments:

  1. erm...ur future is in ur hand lar...dun think about it can b realize onot...jz go n do it...as long as it is ur dream...never regret as u have tried on it...dun bother wat others look n talk at u...gt me tis big brother mar...dun woli k? cheers ya...be the ivy i noe mar...geng d wor u...hehe...該放的就放,該做的就做,相信自己,凡事都有第一次,不夠勇氣就找朋友.Ga Yao lar my Mouseeeee...hehe

    ReplyDelete
  2. 无论你决定是怎样...我们这班朋友和同学都会支持你的...因为我知道你是"可以"做到的...所以你不要就这么轻易的放弃哦...我们会在你背后默默的为你"打气"加油...我知道你是不会容易受影响的人...以我认识你性格..你是那种做什么事你都会坚强到底的...所以我看好你...你是可以的...加油哦!!!!^.^diy

    ReplyDelete
  3. biao mei! for any decision you made, dont worry cos' i got your back. I believe that, for any move you took, it might seems to be wrong at this moment, it might not be your desire in this mean time, but i know everything happened for a reason. God has the best plan for you and only He knows what is the best for you. And so, just remember, through God you can do all things! (phil.4:13) Adam told me that you were in the youth got talent competition and you were great! And he said we both look alike! :) I love you!!! and miss you so much:(

    ReplyDelete
  4. Hehe...thx a biao jie.....^^ thx for ur encouragement!!!! I will try my best.... Haha...ya lo...many people said we both look alike o......^^ Take care a....do keep in touch^^ I love u too........hehe.....we miss u.....^^

    Kayee..^^

    ReplyDelete